Jak sprawić, by e-mail marketing działał dla Ciebie?
BiznesIstnieje wiele różnych sposobów na reklamowanie swojego produktu lub firmy w Internecie, ale jeśli szukasz najskuteczniejszego sposobu, powinieneś rozważyć e-mail marketing.
E-mail marketing pozwoli Ci dotrzeć do dużej liczby osób, które są już zainteresowane Twoją ofertą. Przeczytaj poniższy artykuł, aby rozpocząć.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy.
Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Dodaj link, który pozwoli ludziom wypisać się z Twojej listy.
Unikaj braku linku do anulowania subskrypcji lub zakopania go w wiadomości e-mail do punktu, w którym trudno go znaleźć. Chcesz, aby każdy z Twoich użytkowników czuł, że wszystko jest jego wyborem i nie zmuszasz go do niczego.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.Opracuj strategię skierowaną do Twojej bazy klientów. Chociaż wytrwałość jest ważna w e-mail marketingu, ma wartość tylko wtedy, gdy Twoje wysiłki są skoncentrowane na właściwych odbiorcach. Utrzymywanie wytrwałości w kontaktach z klientami, którzy nie pasują do produktów i usług oferowanych przez Twoją firmę, po prostu ich zdenerwuje i zmarnuje Twój czas.Nie tylko powinieneś zapewnić swoim subskrybentom łatwy sposób na rezygnację z subskrypcji, ale także powinieneś upewnić się, że natychmiast zacznie ona obowiązywać. Otrzymywanie od Ciebie wiadomości e-mail po anulowaniu subskrypcji spowoduje negatywne wrażenie na odbiorcach, szkodząc wszelkim przyszłym relacjom z nimi. Przetwarzaj prośby o anulowanie subskrypcji od razu.Opracowując kampanię e-mail marketingową, musisz zadbać o profesjonalny wygląd swojego materiału. Jeśli nie wygląda profesjonalnie, klienci przemilczą go bez zwracania uwagi. Istnieje wiele oszustw i wiadomości-śmieci, a Twoja legalna kampania marketingowa musi wyróżniać się jako coś, czemu chcą się dokładniej przyjrzeć.Teraz, gdy dotarłeś do końca tego artykułu, jesteś gotowy do rozpoczęcia marketingu swojego produktu lub firmy przy użyciu sprawdzonych metod marketingu e-mailowego. Wykorzystaj to, czego się tutaj nauczyłeś i rozwiń to, aby z powodzeniem zbudować solidną listę idealnie ukierunkowanych klientów, a nie możesz nie odnieść sukcesu.