Marketing internetowy to świetna zabawa z takimi poradami!
BiznesZawsze istnieje nacisk, aby zrobić coś dobrego, a nawet lepszego.
Bez wątpienia dotyczy to również Twojej firmy zajmującej się marketingiem internetowym. Być może jest coś, co może wymagać drobnych poprawek. Poniżej znajduje się kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci wprowadzić zmiany potrzebne, aby Twoja firma była na najlepszej drodze!Podczas marketingu e-mailowego przetestuj zarówno wersję HTML, jak i tekstową wiadomości e-mail. Chociaż możesz pomyśleć, że grafika możliwa w HTML oferuje wyższy współczynnik otwarć, często jest dokładnie odwrotnie. E-maile tekstowe mogą być zaskakująco silnym narzędziem w Twoim arsenale. Jest mniej prawdopodobne, że zostaną oznaczone jako spam i zazwyczaj są bardziej autentyczne dla czytelnika.Stale oceniaj i ulepszaj użyteczność swojej witryny. Jeśli osoba odwiedzająca Twoją witrynę nie może z niej korzystać, nigdy nie odniesiesz sukcesu. Produkt lub usługa, które sprzedajesz, nie mogą zostać sprzedane, jeśli ktoś nie może dowiedzieć się, jak je zamówić. Nie możesz zebrać danych kontaktowych klienta, jeśli nie wie, jak je zostawić. Upewnij się, że Twoja witryna jest łatwa w użyciu i działa płynnie, aby jak najlepiej spełnić Twoje cele marketingowe.Zminimalizuj liczbę stron, przez które osoba musi przejść, aby dostać się do Twoich treści. Odwiedzający są bardziej skłonni do powrotu i dalszego odwiedzania Twojej witryny, jeśli nie muszą cierpieć z powodu wielu kliknięć myszą, aby dostać się do mięsa Twojej witryny.Na swojej stronie upewnij się, że jesteś tak konserwatywny, jak to tylko możliwe. Nigdy nie zwracaj uwagi na religię, politykę itp., ponieważ niektórzy będą obrażeni wypowiedziami, które możesz uznać za nieszkodliwe. Im jesteś bardziej konserwatywny, tym większa szansa, że spodobasz się masom.Jeśli korzystasz z marketingu e-mailowego, upewnij się, że Twoje e-maile mogą być odczytywane bez włączonych obrazów. Większość użytkowników ma wyłączone obrazy ze względów prywatności i bezpieczeństwa, a jeśli nie mogą odczytać wiadomości e-mail bez obrazów, mogą je po prostu usunąć i zrezygnować z subskrypcji. Ale umożliwienie im czytania bez obrazów ułatwi im sprawę.Odniesiesz znacznie większy sukces w marketingu internetowym, jeśli upewnisz się, że zawsze testujesz swoją witrynę przed uruchomieniem jej na żywo.
Mimo że może wyglądać pięknie, nigdy nie wiesz, jak będzie działać witryna, dopóki nie przeprowadzisz jej przez wszystkie etapy.
Nie chcesz, aby potencjalni klienci byli tymi, którzy znajdą usterki czające się w Twojej witrynie.Zwróć uwagę na rankingi swoich stron. Wiele witryn powie Ci, że nie mają one znaczenia, ale inne mocno twierdzą, że tak. Im wyższy ranking Twojej strony, tym więcej osób zobaczy Twoją witrynę. Dobrym pomysłem jest zwracanie bacznej uwagi na swoje szeregi, ale nie obsesyjnie na ich punkcie.Poszukaj w Internecie lokalnych blogerów z odwiedzanego miejsca i skontaktuj się z nimi osobiście, aby uzyskać rekomendacje. Blogerzy publikują historie, aby zaoferować innym swoją wiedzę i często chętnie odpowiadają na osobistą prośbę (zwłaszcza taką, która zawiera nutkę pochlebstwa). Upewnij się, że Twoje pytania są konkretne.Aktualizuj swoje treści tak często, jak to możliwe. Konieczne jest, aby Twoje treści były świeże i aktualne. Upewnij się, że treść zawiera przydatne informacje dotyczące określonego tematu, dyscypliny, produktu lub usługi. Rozważ integrację bloga. Jest to najprostszy sposób, aby upewnić się, że często otrzymujesz unikalną, nową zawartość.Jak widać z powyższych praktycznych wskazówek, Twoja firma zajmująca się marketingiem internetowym może wymagać korekty lub dwóch. Jeśli tak, pilnie zastosuj się do wszelkich sugestii, które sprawią, że Twój biznes będzie nie tylko lepszy, ale i wspaniały!