Nie musisz iść nigdzie indziej, tutaj doskonałe porady dotyczące e-mail marketingu
BiznesJest wiele rzeczy, którymi należy się zająć, aby stworzyć skuteczny e-mail marketingowy.
Na przykład, gdzie można znaleźć adresy e-mail do wykorzystania w ramach kampanii? Jaki jest najskuteczniejszy sposób e-mail marketingu? W tym artykule znajdziesz kilka prostych rozwiązań na wszystkie Twoje pytania, a także wiele innych. Te wskazówki zapewnią Ci skuteczną kampanię e-mail marketingową!Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Unikaj wynajmowania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Zanim zaangażujesz się w marketing e-mailowy, musisz uzyskać zgodę na wysłanie wiadomości e-mail do każdej osoby z Twojej listy. Nie ryzykuj, że Twoje e-maile zostaną zgłoszone jako spam lub że klienci zrezygnują z subskrypcji, zanim jeszcze przeczytają Twoją promocję.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi. Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Ogranicz grafikę do minimum w swoich e-mailach. Załadowanie grafiki może zająć dużo czasu, co może zniechęcić niektórych użytkowników do przeglądania wiadomości e-mail. Ponadto nadużywanie grafiki prawdopodobnie skłoni czytelników wiadomości e-mail do automatycznego wrzucenia wiadomości e-mail do folderu ze spamem.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java.
Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem.
Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Upewnij się, że pracujesz z czystej listy. Dzięki temu czas, który spędzasz skierowany do docelowych klientów. Dotarcie do niewłaściwych klientów nie pomoże, a czysta lista może znacznie szybciej dotrzeć do większej liczby właściwych klientów. Uporządkuj swoją listę i docieraj do właściwych klientów!Marketing e-mailowy to świetny sposób na wzbudzenie emocji związanych z Twoją marką, nawet jeśli proces jest pełen problemów. Możesz mieć problem z utworzeniem listy e-mailowej. Inni nie są pewni, jak tworzyć e-maile do wysłania na ich listę e-mailową. Porady zawarte w tym artykule dadzą Ci kilka doskonałych wskazówek, które pomogą Ci uporać się z tego rodzaju problemami. Korzystając z tych sugestii, opracujesz skuteczniejszą kampanię marketingową.